صدای سکوت شب بلندترین صدای عالم

صدای سکوت می شکند سکوت هر شبی را

صدای سکوت شب بلندترین صدای عالم

صدای سکوت می شکند سکوت هر شبی را

عید مبعث

عید مبعث بر تمام مسلمانان جهان

مبارک باد

صدای سکوت ماندگار است

 

سلامی دوباره به گرمی صدای سکوت

شاید از اولین صدای سکوت موضوع وبلاگ رو حدس زده باشید.

اگه حدس زدید اون رو بهم خبر بدید

شاید بگید صدای سکوت دیگه چیه؟

ما رو به مسخره گرفتی یا خودت رو؟

اصلاْ شاید بگید خیلی ها هستند با نام سکوت تو اینترنت و وبلاگ نویسی

اصلاْ من خودم امروز یه وبلاگی به نام sedayesokooteshab.blogspot.com رو دیدم

اما باید بدونید که این صدای سکوت فرق داره

بهتون میگم چرا؟

تا حالا شده احساس کنید با این که همه دارن حرف می زنن همه جا ساکته

تا حالا شده حرفی بزنید و کسی نشنوه؟

تا حالا شده فریاد بزنید و کسی گوش به حرفتون نده؟

من به این فریاد میگم صدای سکوت

عجله نکنید. بعداً می فهمید منظورم چیه.

سکوت صدای همه رو می شنوه

منتظر صداهای شما هستم

اولین صدای سکوت

سلام به همگی

شما الآن اولین صدای سکوت را می شنوید.

چه احساسی دارید؟

شاید بپرسید من کی هستم؟

همین قدر بهتون می گم که من سکوت هستم.

جناب آقای سکوت تنهایی نیمه شب

صدای سکوت شب بلندترین صدای عالم می شکند سکوت هر شبی را

شب نماد است

سکوت نماد است

صدای سکوت نماد است

اما تو نماد نیستی

آزادی نماد نیست

جنگ نماد نیست

ریختن گلوله بر سر مردم نماد نیست. حقیقت است.

سکوت می شنود صدای هر بی صدایی را. پس صدایم بزنید

تا شبی دیگر تا سکوتی دیگر تا صدایی دیگر

منتظرتان هستم