صدای سکوت شب بلندترین صدای عالم

صدای سکوت می شکند سکوت هر شبی را

صدای سکوت شب بلندترین صدای عالم

صدای سکوت می شکند سکوت هر شبی را

اولین صدای سکوت

سلام به همگی

شما الآن اولین صدای سکوت را می شنوید.

چه احساسی دارید؟

شاید بپرسید من کی هستم؟

همین قدر بهتون می گم که من سکوت هستم.

جناب آقای سکوت تنهایی نیمه شب

صدای سکوت شب بلندترین صدای عالم می شکند سکوت هر شبی را

شب نماد است

سکوت نماد است

صدای سکوت نماد است

اما تو نماد نیستی

آزادی نماد نیست

جنگ نماد نیست

ریختن گلوله بر سر مردم نماد نیست. حقیقت است.

سکوت می شنود صدای هر بی صدایی را. پس صدایم بزنید

تا شبی دیگر تا سکوتی دیگر تا صدایی دیگر

منتظرتان هستم

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آتنا یکشنبه 29 مرداد 1385 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.partenon.blogsky.com

دوست خوبم سلام:
روا نبود اینجوری تنها بذاری روا نبود زخمی رو دل جا بذاری روا نبود بِهِم بگی دوسم داری روا نبود منو تو رویا بذاری روا نبود به قلب من وعده بدی روا نبود نوید آینده بدی روا نبود چشای تو برای من ستاره شه روا نبود دنیای من یه عشق نیمه کاره شه

منتظر قدمهای سبزت هستم
سبز باشی و پایدار.
در ضمن وردتون رو هم تبریک میگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد